image image
image

Нові правила у Бельгії та Франції, що забороняють використання щотижневого періоду часу відпочинку

Секретаріат АсМАП України отримав повідомлення від Міжнародного Союзу Автомобільного Транспорту (IRU) щодо нових правил у Бельгії та Франції, які забороняють використання нормального щотижневого періоду часу відпочинку (45 годин) у кабіні водія (додається).

Зокрема, йдеться про те, що 21 червня ц.р. набув чинності декрет Короля Бельгії, яким забороняється використання нормального щотижневого періоду часу у кабіні водія, з можливим штрафом за недотримання цієї норми у розмірі 1800 євро.

Аналогічну норму до кінця червня ц.р. планує ввести Франція, після обговорення у Сенаті, про що Асоціація повідомить додатково.

Українські водії, під час виконання міжнародних перевезень мають застосовувати норми Європейської Угоди ЄУТР, у даному випадку, абзац 8 статті 8 угоди, яка визначає:

«На розсуд водія щоденні періоди відпочинку та скорочені щотижневі періоди відпочинку за межами місця приписки можуть використовуватися на транспортному засобі, якщо на ньому є спеціально встановлені пристосування для сну кожного водія, передбачені конструкцією транспортного засобу, і якщо цей транспортний засіб знаходиться на стоянці

Таким чином, ЄУТР також як і Регламент ЄС № 561 дозволяє відпочинок у кабіні транспортного засобу у випадку щоденного відпочинку (нормальний щоденний відпочинок 9 год, / скорочений -11 год. / розділений на частини 3+9=12 год.) або скороченого щотижневого (24 год.) !

Секретаріат IRU у тісній координації з членами IRU, здійснює моніторинг цих подій, які знову повернули до різного тлумачення статті 8 ЄУТР, зокрема пункту 8, щодо розуміння, чи насправді забороняється прийняття регулярного щотижневого відпочинку (45 год.) в кабіні транспортного засобу, чи ні. Цілий ряд країн-членів Угоди ЄУТР, органи контролю та перевізники інтерпретують це, як заборону, проте інші сумніваються в цій інтерпретації. Така ситуація, звичайно, не підвищить правову визначеність і відкриває двері для необґрунтованих штрафів.

Одночасно, IRU ставить під сумнів співмірність оголошених штрафів (1800 евро у Бельгії та від 30000 евро або тюремне ув'язнення у Франції) і пов'язану з ними класифікацію порушення.

У зв’язку з цим Секретаріат IRU звернувся до Європейської Комісії з проханням надати юридичний висновок, з метою встановлення правової ясності з цього питання. Водночас, IRU вказав на невідповідність тяжкості цього порушення до запропонованого рівня штрафів та можливі труднощі, пов'язаних з реалізацією.

АсМАП України рекомендує перевізникам та водіям на цей період юридичних консультацій планувати перевезення до Бельгії та Франції, з урахуванням зазначених норм, зокрема, планувати використання нормального щотижневого періоду часу відпочинку (45 годин) поза межами цих країн, для того щоб запобігти штрафів великих розмірів.

Статьи, которые могут вам понравиться

Все статьи
image Застосування ШІ та інформаційних систем в організації роботи транспортної компанії
В майбутньому на ринку залишаться компанії, які ефективно використовують штучний інтелект для оптимізації своїх процесів та взаємодії з клієнтами.

Читать больше

image З чого складається вартість за перевезення
Собівартість перевезення вантажу автомобільним транспортом складається з різних факторів. Основні складові, що впливають на собівартість, включають наступне:

Читать больше

image Як правильно організувати міжнародну логістику в сучасному бізнесі?
Організація міжнародної логістики є складним та відповідальним процесом в сучасному бізнесі. Завдання логістики полягає у забезпеченні ефективного та швидкого...

Читать больше

image

Потрібно більше інформації ?

Розрахуйте вартість перевезення або замовте дзвінок логіста
image
Рассчитать стоимость