Рух робітників транспорту в ЄС – роз’яснення щодо потрібних документів, які підтверджують діяльність

Європейська Комісія своїй Кореспонденції від 23 березня щодо «Зелених ліній ЄС» встановила принципи вільного пересування робітників транспорту та просила країни-члени ЄС не застосовувати до них карантини коли у водіїв не моє симптомів коронавірусу COVID-19, а також не вимагати у них сертифікату або

Європейська Комісія своїй Кореспонденції від 23 березня щодо «Зелених ліній ЄС» встановила принципи вільного пересування робітників транспорту та просила країни-члени ЄС не застосовувати до них карантини коли у водіїв не моє симптомів коронавірусу COVID-19, а також не вимагати у них сертифікату або декларації від лікаря. Глави Держав та Урядів країн-членів ЄС видали Спільну заяву, в якій підтримали створення «зелених ліній ЄС».


В додатку 3 до Кореспонденції від 23 березня щодо «Зелених ліній ЄС» Європейська Комісія надала зразки Сертифікатів для працівників міжнародного транспорту, які зазначають, що цей працівник виконує професійні обов’язки у галузі міжнародного транспорту; сертифікат підписуються роботодавцем. Рекомендовано видавати Сертифікат водіям вантажівок, які подорожують іншим видом транспорту (автобус, легковий автомобіль але не вантажівка). Професійні водії, які виконують свою діяльність у сфері міжнародних перевезень з вантажівкою не потребують такого сертифікату.


Як результат, посвідчення водія, Сертифікат професійної компетенції та вказаний сертифікат мають прийматися контролюючими органами країн-членів ЄС як достатнє підтвердження його професійної діяльності.


джерело: аналіз IRU


Нажаль, автотранспортні засоби з країн-не-членів ЄС не підпадають під положення щодо «зелених ліній» та, відповідно, вказаних достатніх документів для підтвердження професійної діяльності водія вантажного транспорту.


АсМАП України звернулася до IRU за подальшими роз’ясненнями щодо можливості застосування цих положень до країн-не-членів ЄС та їх водіїв.

РОЗРАХУВАТИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ